Peruuttamisoikeus
Yksityisillä kuluttajilla on etämyyntisopimuslain ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehdyistä sopimuksista annetun lain mukaan oikeus peruuttaa ostos 14 päivän kuluessa. Peruuttamisoikeus alkaa siitä päivästä, jona kuluttaja on vastaanottanut tavarat (tai merkittävän osan niistä). Peruuttamisoikeutta käyttäessään kuluttajan on palautettava tavarat elinkeinonharjoittajalle ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa omalla kustannuksellaan.
Miten peruutat ostoksesi
Ilmoita meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai palauta tuote yhdessä lähetyksen mukana tulleen palautuslomakkeen kanssa.
Palautus lähetetään osoitteeseen:
Brantech imp AB / FunGarage
Tunbytorpsgatan 4A
72137 Västerås
Ruotsi
Käytettyjen tuotteiden poistot
Jos käsittelet tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi, meillä on oikeus tehdä poistovähennys. Tällainen vähennys tehdään vertaamalla tuotteen arvoa palautuksen yhteydessä alkuperäiseen arvoon ostohetkellä. Tämä pätee myös, jos alkuperäinen pakkaus on vahingoittunut tai puuttuu. Käytä aina läpinäkyvää teippiä laatikon sulkemiseen. Minkä tahansa muun teipin käyttö johtaa vahingoittuneen pakkauksen aiheuttamaan arvonmenetykseen. Saadaksesi täyden hyvityksen peruutustapauksessa suosittelemme siksi, että palautat tuotteen alkuperäisessä kunnossaan. Brantech imp AB ei ota vastuuta kuljetusvaurioista palautuksen aikana. Muista siis pakata tuote hyvin, sillä useimmat kuljetusyritykset eivät ota vastuuta kuljetusvaurioista, jos pakkaus on puutteellinen.
Valitukset
Jos haluat tehdä valituksen tuotteesta, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Jotta valituksen käsittely nopeutuisi, ilmoita tilausnumerosi ja liitä mukaan kuvia tai videoita kyseisestä ongelmasta.
Valitustapauksessa viemme tuotteen ensisijaisesti korjaamollemme tarkastettavaksi.
Jos reklamaatio todetaan aiheelliseksi, tuote korjataan ja palautetaan yrityksen kustannuksella. Jos tuotetta ei voida korjata, lähetetään korvaava tuote yrityksen kustannuksella.
Jos reklamaatio ei ole voimassa olevan lain mukaan pätevä, asiakas vastaa kuljetus- ja korjauskustannuksista.