• Ilmainen toimitus yli 400 EUR
  • Tuotteiden varastointi Ruotsissa
  • Nopea toimitus
  • Kotiinkuljetus
  • Osamaksu mahdollista

FAQ

FAQ

MITEN LIIKE, VARASTO JA VERSTAS OVAT AVOINNA?

Liike, varasto ja verstas ovat avoinna alla olevien aikojen mukaan. HUOM. Verstas on kiinni launataisin.

Tavalliset aukioloajat ovat seuraavat:

Maanantai-perjantai: 10:00-18:00

Lauantai: 10:00-15:00 (Verstas suljettu)

Sunnuntai: Kiinni

Napsauta

Poikkeavat aukioloajat

Onko tuotteita myymälässänne Västeråsissa, Ruotsissa, ja voiko niitä ostaa paikan päältä?

Kyllä, meillä on suurin osa ajoneuvoista ja lisävarusteista esillä myymälässämme jotta voit tulla katsomaan ja koeistumaan. Tarkista vain että varaston saldo verkkokaupassa näyttää "Varastossa".

Meillä on laaja valikoima huoltopalveluja ja varaosia myymälässä. Niin kauan kuin varaston saldo verkkokaupassa näyttää "Varastossa", varaosa pitäisi olla saatavilla ja ostettavissa myymälässämme.

Onko tuotteita kasattuna ja esillä myymälässä?

Kyllä, suurin osa tuotteistamme on esillä myymälässä, jotta niitä voi koeistua.

Voiko tuotteita koeajaa?

Kyllä, voit testata tuotteitamme, jotka ovat laillisia ajaa julkisilla teillä.

Testiajoon liittyvissä asioissa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] varataksesi ajan koeajolle. 

Minkälaisia maksuvaihtoehtoja myymälässä on?

Myymälässä voit maksaa kortilla tai käteisellä. Myös erilaiset osamaksuvaihtoehdot ovat käytettävissä myymälässämme.

TOIMITUS & KULJETUS

Kuinka paljon toimitus maksaa minne asun?

Helpoin tapa selvittää toimituskustannukset on lisätä tuote/tuotteet, joista olet kiinnostunut ostoskoriin. Siirry sitten kassalle ja näet toimituskustannukset juuri tekemällesi ostokselle.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

OBS: På grund av Covid-19 (Corona-viruset) har våra fraktombud förseningar i sina leveranser. 
Du kan få vänta flera dagar extra på din order under denna period.


Toimitusaika riippuu siitä, missä päin asut, mutta yleensä noin 2-5 työpäivää. Huomioithan, että lähetämme kaikki ennen kello 12.00 saapuneet tilaukset samana päivänä (ei koske tilattavia tuotteita).

Mitä teen, jos jotain on rikki toimituksessani?

Jos kyseessä on kuljetuksen aiheuttama vaurio, tulee sinun ilmoittaa kuljettajalle heti toimituksen yhteydessä, jotta tämä merkitsee vahingon ylös. Tämän jälkeen sinun tulee ottaa yhteyttä Schenkeriin ja saada tapaukselle asianumero.

Kun olet saanut asianumeron, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteessa [email protected].
Vastaamme viestiisi niin pian kuin mahdollista.

Voiko tilata verkossa ja noutaa myymälästä?

Kyllä, voit tilata verkossa ja noutaa tuotteet myymälästämme. Huomaa kuitenkin, että toimituskulut lisätään tilaukseen tilauksen yhteydessä, mutta saat ne takaisin, kun noudat tuotteen. Kirjoita kommenttikenttään, että haluat noutaa tuotteen myymälästämme.

ASENNUS/KASAUS

Tulevatko tuotteet valmiiksi koottuna?

Kaikki moottoripyörämme toimitetaan osittain koottavina. Useimmiten kyse on ohjaustangon, akkujen, jousituksen ja renkaiden asentamisesta. Osa tuotteistamme vaatii enemmän kokoamista, ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää tietyn tuotteen kokoamisesta, ja autamme mielellämme.

Voiko saada tuotteen valmiiksi koottuna?

Jos haluat meidän kokoavan tuotteen puolestasi, se on mahdollista minkä tahansa tuotteen kohdalla. Me otamme kokoamiskustannukset ennakkomaksuna (ei palautettavissa) tämä meidän työajan kattamiseksi. Tuotteen voi noutaa aikaisintaan 3 päivän kuluttua maksusta. Ota yhteyttä [email protected] saadaksesi tietoa kokoamiskustannuksista.

Huomioithan, että valmiiksi koottuja tuotteita ei voida toimittaa, ne täytyy noutaa myymälästä.

LASKU

Milloin saan laskuni?

Lasku lähetetään sähköpostitse kun lähetämme tilauksesi.

Mikäli sinulla on kysyttävää laskusta tai osamaksusta, ota yhteyttä Svea Bankiin, puhelin +468 514 931 13 tai sähköposti:
e-post [email protected]

SEURAA TILAUSTA

Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?

Alla on linkki jonka avulla voit seurata toimituksesi etenemistä. Käytä lähetystunnustasi. Klikkaa tästä Klicka här

PALAUTUS

Kuinka tehdään palautus?

Yksityishenkilöllä on oikeus peruuttaa ostos 14 päivän kuluessa kuluttajansuojalain mukaisesti. Peruutusoikeus alkaa päivästä, jolloin tuote (tai merkittävä osa siitä) on vastaanotettu kuluttajan toimesta. Ilmoitathan meille 14 päivän sisällä tavaran vastaanottamisesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]jos haluat palauttaa tuotteen.

Lähetä tuotteet osoitteeseen:
Brantech imp AB
Tunbytorpsgatan 4A
72137 Västerås, ROUTSI

Emme vastaanota postiennakolla/jälkivaatimuksella lähetettyjä tuotteita.

Kun käytät peruutusoikeuttasi, asiakkaan tulee ilman tarpeettomia viivytyksiä ja viimeistään 14 päivän kuluessa palauttaa tai lähettää tavara takaisin myyjälle omalla kustannuksellaan.
Jos palauttaminen on vaikeaa tai muusta syystä hankalaa, voimme auttaa palautuksessa ja vähentää samat toimituskulut kuin ostotilanteessa.
Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan tai yhdessä sen kanssa.
Peruutusoikeus sallii asiakkaan avata pakkauksen ja kokeilla tuotetta. 

Jos tavara on vahingoittunut tai ei ole uuden veroinen* Peruutusoikeus ei kuitenkaan koske tilanteita, joissa asiakas on muuttanut tai vahingoittanut tuotetta millään tavalla. 

Peruutusoikeutta ei sovelleta yrityksille.
Peruutusoikeutta ei voida käyttää tapauksissa, joissa tuote on korjattu takuun perusteella.
Hyvitys suoritetaan 30 päivän kuluessa.

*Vaurioitunut tai käytetty tavara Huomaa, että jos tuotteen arvo on vähentynyt sen johdosta, että olet käsitellyt sitä enemmän kuin on ollut tarpeen, esimerkiksi tutkiaksesi tavaraa, meillä on lain mukaan oikeus tehdä arvonmenetyksen vähennys palautuksesta, jos katsomme, että palautettu tavara ei ole enää uudenveroinen ja se täytyy myydä käytettynä. Tämä koskee myös alkuperäistä pakkausta, jos se on vahingoittunut tai puuttuu. Käytä aina läpinäkyvää teippiä sulkeaksesi paketin. Muun teipin käyttö johtaa arvonmenetykseen vaurioituneen pakkauksen vuoksi.

FunGarage, Brantech imp AB ei ota vastuuta kuljetussuojauksen vaurioista palautuslähetyksessä. Ole siis tarkka pakatessasi, sillä useimmat kuljetusliikkeet eivät ota vastuuta kuljetussuojauksen vaurioista, jos pakkaus ei ole riittävä.

Jos haluat käyttää peruutuslomaketta, löydät sen täältä

TAKUU

Millaiset ovat takuuehtonne?

Kaikki moottoripyörät (polttomoottorilla), jotka eivät ole rekisteröityjä tiekäyttöön, luokitellaan kilpa-/leikki-ajoneuvoiksi. Niitä koskevat vain toiminnallinen takuu valmistusvirheiden varalta. Tämä tarkoittaa, että laitteen on toimittava tyydyttävällä tavalla, kun se käynnistetään ensimmäistä kertaa. Toimituksen yhteydessä ilmenneet puutteet ja viat on ilmoitettava viimeistään kuukauden kuluttua ostoajankohdasta. Näillä tuotteilla on 1 kuukauden takuu.

Kaikki uudet rekisteröidyt moottoripyörät (sekä mopot) toimitetaan 1-vuoden takuulla valmistusvirheiden varalta. Käytetyillä tiellä rekisteröidyillä moottoripyörillä (käsittää myös mopot) on 6 kuukauden takuu.

Muut tuotteemme ovat 1-vuoden takuulla valmistusvirheiden varalta.

Jotta takuu pysyy voimassa, sinun täytyy noudattaa huolto-ohjelmaa, huolto-ohjeiden mukaan.
Jos huoltokirja / huolto-ohjeet puuttuvat toimituksessa, on asiakkaan velvollisuus ottaa meihin yhteyttä saadakseen uuden dokumentaation ilmaiseksi.
Tämä huolto tulee suorittaa valtuutetulla huoltoliikkeellä.
Älä unohda säilyttää huoltokuitteja huoltoliikkeestä.

Takuu ei kata: virheitä/vahingoita, jotka johtuvat käsittelyvirheestä, huolimattomuudesta, vaurioista, huonosti/virheellisesti suoritetusta huollosta, kulumisosista, kuten renkaista, akusta, jarruosista, vaijerista, laakereista/laakeripuslista/tiivisteistä, lampuista jne. Takuu ei kata myöskään muovikatteita ja vastaavia tai ruostumista (ellei vaurio ollut jo toimituksen yhteydessä).

Kaikki takuut astuvat voimaan samana päivänä kun tuote ostetaan (kuittipäivä).

REKLAMAATIO

Miten toimin reklamaation kanssa?

Reklamoinnissa ota meihin yhteyttä sähköpostitse. 
Lähetä meille sähköpostia osoitteessa [email protected]

Käsittelemme asian mahdollisimman nopeasti. Jos palautus hyväksytään, lähetämme sinulle palautusetiketin.
Palauttaessasi tuotteen sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa. 

Jos alkuperäinen pakkaus puuttuu, tuote voidaan pakata vastaavaan pakkaukseen, jolla on samat mitat ja kantavuus kuin alkuperäisellä. 

Huomaa, että kuljetuskustannuksia ei makseta, jos tuote on lähetetty eri pakkauksessa kuin alkuperäisessä. Jos reklamaatio ei ole takuuvika, asiakkaan on maksettava matka ja palautusmatka.

FunGarage, Brantech Imp AB ei vastaa purkamisesta ja asennuskustannuksista.

VARAOSAT

Mistä löydän varaosia tuotteeleni?

Voit etsiä varaosia tuotteellesi "Varaosat" -välilehdeltä ja sitten "Tuotteemme varaosat" alavalikosta.

Klikkaa härtästä päästäksesi sivulle

Jos varaosaa mitä etsin ei löydy?

Jos etsimääsi varaosaa ei löydy, ota yhteyttä tukeemme osoitteessa [email protected] niin he auttavat sinua (ENG).

Mikä ketju sopii minun ajoneuvooni?

Jos et ole varma, mikä ketju sopii juuri sinun laitteellesi. Löydät oppaan joka auttaa sinua täältä.

GDPR

Kuinka Fungarage käsittelee henkilötietojani?

FunGarage, Brantech imp AB, käsittelee kaikkia sinun antamiasi henkilötietoja suurimmalla kunnioituksella. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille.
Tiedot, joita annat meille, tallennetaan, jotta voimme täyttää velvoitteemme takuiden ja asiakaspalvelun suhteen.

Sinulla on valinta, haluatko tulla vastaanottamaan uutiskirjeemme.
Jos haluat perua uutiskirjeen vastaanoton, mene kotisivumme alareunaan www.fungarage.fi

Uudessa tietosuojalainsäädännössä on mahdollisuus, että asiakas voi pyytää unohtamista, eli tietojensa poistoa. Pyytääksesi tietojesi poistamista, ole hyvä ja lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Jos haluat poistaa tietosi ennen takuun loppumista, on mahdollista että se vaikeuttaa mahdollisuutta käyttää takuuta, koska emme voi nähdä historiaasi.

Svea Bank, joka on maksupalveluntarjoajamme, täyttää tietosuojalainsäädännön vaatimukset ja suojaa tiedot ulkopuolisilta hyökkäyksiltä. Hyväksyessäsi ostoksen hyväksyt myös heidän ostoehdot.

Favorites
There are no favorites
Navigoi osoitteessa
Tili