• Myymälä, varasto & verstas Ruotsissa
  • Hyvät hinnat
  • Kotiinkuljetus
  • Osta nyt – maksa myöhemmin
  • 12 kk 0 % korko

Ostoehdot

Ostoehdot

1.1 Nämä ostoehdot koskevat kaikkia ostoksia, jotka teet verkkosivustolta www.fungarage.fi. Hyväksyt ostoehdot suorittaessasi ostoksen verkkosivustolla.

1.2 Sopimus tehdään Brantech Imp AB:n kanssa, y-tunnus 556683-1268, Tunbytorpsgatan 4A, 721 37 Västerås, Ruotsi.

1.3 Ota yhteyttä meihin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

1. Sovellettavuus

Nämä ostoehdot ovat voimassa, ellei Ruotsin laki tai muu sovellettava laki määrää ehdoista, jotka ovat ristiriidassa näiden ehtojen kanssa. Yksityisasiakkaisiin sovelletaan kuluttajansuojalakia sekä etämyyntilakia, ja yritysasiakkaisiin sovelletaan kauppalakia.

2. Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mahdolliset toimituskulut ilmoitetaan erikseen. Varaamme oikeuden hinnanmuutoksiin valuuttakurssien vaihtelun, toimittajien hintojen nousun tai vastaavien syiden vuoksi tilauksen tekemisen jälkeen. Tässä tapauksessa FunGarage.fi ilmoittaa sinulle uudesta hinnasta, ja sinulla on oikeus peruuttaa tilaus.

3. Tilaus

3.1 Tilaukset ovat sitovia, ja jos emme ehdi peruuttaa tilausta ennen sen lähettämistä, asiakkaalta veloitetaan toimituskulut ja hallintomaksu.

3.2 Svea Financin luottopolitiikan mukaan luottopäätös on voimassa 30 päivää tilauksen tekemisestä. Ennakkotilauksissa, joissa tuotteet saapuvat varastoon myöhemmin, Brantech Imp pidättää oikeuden aktivoida laskun viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksen päivämäärästä, vaikka tuotetta ei olisi vielä toimitettu.

4. Toimitus

4.1 Toimituksen helpottamiseksi ajoneuvomme toimitetaan osittain purettuina, jotta ne mahtuvat pienempiin pakkauksiin, mikä auttaa myös pitämään hinnat alhaisina. Siksi joitakin asennuksia ja säätöjä saattaa vaatia. Esimerkiksi mopossa on yleensä asennettava etupyörä, ohjaustanko, etukate ja taustapeilit (variaatiot ovat mahdollisia). Sähköpyörän jarrut ja pinnat voivat vaatia säätöä. Mönkijöissä ohjaustanko ja renkaat toimitetaan yleensä irrotettuina. Joissakin tapauksissa ajoneuvot voidaan toimittaa koottuina lisämaksusta.

4.2 Yli 20 kg painavat tuotteet toimitetaan kotiinkuljetuksena DB Schenkerin kautta, ja toimitus sisältyy hintaan. Toimitus tapahtuu tontin rajalle. Alle 20 kg tuotteet toimitetaan DB Schenkerin kautta lähimpään noutopisteeseen (esim. huoltoasema tai lähikauppa).

Erityisehdot toimitukselle

4.3 Olet vastuussa siitä, että otat vastaan tai noudat toimituksen ohjeiden mukaisesti, jotka saat tilauksen yhteydessä.

Kotiinkuljetus

4.4 Kotiinkuljetusta koskevissa tilauksissa saat tekstiviesti-ilmoituksen Schenkeriltä toimituspäivän varaamiseksi. Jos toimituspäivää ei ole varattu viiden päivän kuluessa ensimmäisestä ilmoituksesta, veloitetaan varastointimaksu 20 EUR per päivä. Mikäli et ole paikalla vastaanottamassa toimitusta sovittuna aikana, sinulta veloitetaan ylimääräiset toimituskulut.

Nouto noutopisteestä

4.5 Noutopisteessä olevat paketit, joita ei noudeta ilmoituksen määräämän ajan kuluessa, palautetaan varastollemme tai toimittajalle. Pidätämme oikeuden veloittaa hallinto- ja toimituskulut, jos et nouda pakettia noutopisteestä.

Kuljetusvahinko

4.6 Ohjeet vahingoista, puutteista toimituksessa ja kadonneista lähetyksistä:

  1. Tarkista toimitus ja varmista, että oikea määrä paketteja on saapunut, ja tarkista, onko pakkauksissa tai tuotteissa näkyviä vaurioita.
  2. Merkitse vahinko rahtikirjaan tai kuittauslistaan heti vastaanotettaessa.
  3. Säilytä vaurioitunut tuote ja pakkaus ja ota kuvia. Lähetä kuvat osoitteeseen [email protected].
  4. Piilevät vauriot tulee ilmoittaa kirjallisesti 7 päivän kuluessa osoitteeseen [email protected]. Piilevä vaurio tarkoittaa vahinkoa, joka ei ollut näkyvissä pakkausta vastaanotettaessa, mutta havaittiin tuotteen purkamisen yhteydessä.
  5. Puutteellisista lähetyksistä ota ensisijaisesti yhteyttä DB Schenkerin asiakaspalveluun. Soittaaksesi DB Schenkerin asiakaspalveluun, klikkaa tästä.

5. Maksuehdot

5.1 Tarjoamme useita maksuvaihtoehtoja yhteistyössä Svea Financin kanssa, mukaan lukien lasku, osamaksu, korttimaksu ja suoramaksu verkkopankin kautta. Valittu maksutapa näkyy kassalla ennen tilauksen vahvistamista.

5.2 Kun valitset maksun laskulla, Svea Finans suorittaa luottotarkistuksen. Lasku tulee sähköpostitse ja maksuaika on 14 päivää, ellei muuta ole sovittu.

6. Peruutus- ja palautusoikeus

6.1 Yksityisasiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut tuotteen.

6.2 Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] ja ilmoita tilausnumerosi sekä mitä tuotteita haluat palauttaa.

6.3 Tuotteiden on oltava käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Asiakas vastaa palautuskuluista, ellei kyseessä ole viallinen tuote tai virheellinen toimitus.

7. Takuu ja reklamaatiot

7.1 Myymme tuotteita, joilla on vähintään vuoden takuu. Takuu kattaa materiaalivirheet ja valmistusvirheet, mutta ei normaalia kulumista tai väärinkäyttöä.

7.2 Jos haluat tehdä reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan kuvat viasta sekä lyhyt kuvaus ongelmasta.

8. Henkilötietojen käsittely

8.1 Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Käyttämällä verkkosivustoamme hyväksyt, että voimme tallentaa ja käyttää tietojasi tilauksesi käsittelyyn ja asiakaspalveluun.

8.2 Lisätietoja tietosuojakäytännöstämme löydät täältä.

9. Muutokset ehtoihin

9.1 Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ostoehtoihin. Uusimmat ehdot julkaistaan verkkosivustollamme ja ne ovat voimassa välittömästi.

Favorites
There are no favorites
Navigoi osoitteessa
Tili